Ahtauduin farkkuihin ja lähdin bussilla kaupunkiin. Poikkesin Sokokselle ostamaan uusia housuja. Se ei ollutkaan niin helppoa. Naisten vaateosastolla on menossa remontti ja valikoimaa on jouduttu supistamaan. Tietenkään minun kokoa ei löytynyt oikeassa värissä. Housut tilattiin sitten Lahden Sokokselta. Yleensä tilataan vain yli 50:n euron arvoista tavaraa, mutta nyt tehtiin poikkeus. Housujen hinta oli 44,90. Saan ne ensi viikon aikana. Täytyy siis tuskailla noilla farkuilla siihen asti.

Niin, olin siis erään yhdistyksen syyskokouksessa. Meillä oli puolet hallituksen jäsenistä jäämässä pois ja hieman oli epävarmaa saadaanko uusia ihmisiä tilalle. Pelko oli turha. Kolme naista jäi siis pois, mutta tilalle tuli neljä naista ja yksi mies. Vanhoina hallituksen jäseninä jatkoi kolme ja entinen puheenjohtaja. Uudet jäsenet olivat erittäin innostuneita ja idearikkaita. Joulukuulla on sitten hallituksen järjestäytymiskokous.

249290.jpg
Laitoin pojan tänään ruokahommiin. Hän teki kinkkukiusausta. Todella helppo ruoka: vuoan voitelu, perunat ja kinkkusuikaleet pusseista vuokaan sekä kerma sekaan. Mutta helposta on hyvä aloittaa. Ehdotinkin pojalle että hän saa tehdä kerran viikossa ruokaa meille molemmille.

Minä teen vielä tänään Tampereen rievää.

Huomenna on vapaapäivä ja menen kaupungille. Minulla on erään toimittajan kanssa treffit iltapäivällä. Hän haastattelee minua juuri tämän edellä mainitun yhdistyksen asioista. Samalla reissulla käyn riekkumassa siellä Dna:lla. Illalla on sitten erään toisen yhdistyksen hallituksen kokous. Jossakin välissä rustaan sitä näyttökansiota.