Olin eilen Nattarissa ja ihanat koirat oli vastassa. Kyllä meni aikaa taas tervehtimiseen. Hommat ihan OK. Kävin kotona syömässä ja kahvilla. Sitten uuteen kohteeseen ja työharjoittelija siellä jo minua odotteli. Kävi niin ettei asiakas päästänyt meitä tekemään töitämme. Juteltiin puolisen tuntia, mutta siitä ei ollut apua. Tarjosin työharjoittelijalleni leivoskahvit Oriveden Leipomon kahviossa. Soitin vakiasiakkaalleni ja sain sovittua työkeikan lauantaille. Illalla kävin tyttäreni kanssa Ikeassa. Minun ostokset oli noin 10 euroa ja tyttärellä yli 50 euroa. Käytiin myös juomassa ilmaiset kahvit.

Poika oli tänään työkeikalla jo aamutuimaan. Sai mennä autollani, koska paluuaika oli ennen yhtätoista. Juotiin yhdessä kahvit kun poika saapui kotiin. Minä lähdin Kaukajärven Mäkkärille kahdentoista jälkeen ja nappasin työharjoittelijani autooni. Lempäälässä raivattiin kaappeja oikein hyvällä tuloksella. Homma jatkuu varmaan ensi viikolla. Ajoin keskustan kautta ja harjoittelijani pääsi melkein kotiovelleen. Kotimatkalla kävin asiakkaan kissojen luona. Postit sisälle, uudet vedet ja ruuat kissoille sekä niiden vessojen siivous. Ja vähän leikkimistä ja silittelyä.

Kotimatkalla kävin ruokakaupassa. Ostin alesta lohta, eli sitä meillä on ruokana huomenna. Poika meni nukkumaan jo aikaisin illalla, koska hänellä on herätys aamuyöllä. Minä aion nukkua pitkään.

Päivän onnistumiset:

  1. Kiva päivä työharjoittelijan kanssa
  2. Ruokatarvikkeita on jääkaappi pullollaan
  3. Huomenna on vapaapäivä