Remppamies oli tullut taas aamulla. Kittasi lattioita ja asensi pihapistokkeen parempaan malliin. Lähti jo ennen kymmentä pois, mutta palaa taas huomenna.

Minä olin Messukylässä vakiasiakkaan luona klo 11.00. Olivat tuoneet minulle tuliaisia reissustaan: silkkihuivi ja nimikoitu essu. Käväisin uuden asiakkaan luona, joka asuu tämän vakiasiakkaani naapurissa. Juotiin kahvit ja juteltiin mukavia. Sovittiin eka työkäynti kahden viikon päähän.

Ennen seuraavaa kohdetta ehdin Munkkimiehiin syömään janssoninkiusausta. Olin taas ainoa nainen tässä ruokalassa ja oli mukava kuunnella miesten juttuja. Paikalla oli enimmäkseen kaupungin työmiehiä ja heillähän mukavia juttuja piisaa.

Keskustassa hommat ihan OK. Soitin tyttärelle ja sovittiin että mennään yhdessä kahville. Minulla oli kuponki jolla saa kahvit ja leivokset alehintaan. Kahvila oli mennyt juuri kiinni kun pääsimme paikalle. Mentiin sitten toiseen kahvilaan. Ostin Anttilasta naamarasvaa ja käsisaippuaa. Illalla kävi kaverini miehensä kanssa katsomassa remonntiamme.

Päivän onnistumiset:

  1. Uusi mukava asiakas saatu
  2. Tyttären kanssa kahvilla
  3. Kissanvessa on siivottu ;-)