Taas hurahti pari päivää, en kyllä pysy vauhdissa mukana ;-) Mutta tässä siis taas kahden päivän jutut:

Eilen olin Nattarissa ja kaksi ihanaa koiraa oli vastassa. Hommat OK. Kotona tein makkaramunakkaan itselleni ja lähdin sitten keskustaan. Asiakas jätti minulle telkkarin auki, kun lähti asioilleen. Siinä sivusilmällä sain seurata sitten jääkiekkoa. Töiden jälkeen matkasin Reuharinniemeen. Kävin sovittamassa tanssikenkiä, mutta ne olivat liian kapeat minulle. Myyjä saa siis jatkaa myyntiä Tori.fissä. Kotimatkalla kävin parissakin ruokakaupassa ja illalla hain pojan työmaaltaan.

Poika sai nyt aamulla lähteä autollani työmaalleen. Minä heräsin vasta yhdentoista maissa. Keitin hyvät kahvit ja tein leivät. Ihan himpun verran katselin tallenteita ja sitten kirjoitushommiin. Kirjoitin viime vuoden ajopäiväkirjan ja hommaan kului noin kuusi tuntia. Laitoin kyllä siinä välillä perunat kiehumaan ja tein makkarakastikkeen. Ja keitin kahteen kertaan kahvit ;-) Nyt on homma valmiina ja kyllä olen tyytyväinen. No, muutama mittarilukema on vielä kirjattava.

Päivän onnistumiset:

  1. Saatu tarpeeksi unta
  2. Kirjalliset tehtävät tehty
  3. Arkiruokaa valmistettu