Taas kävi niin että en ehtinyt eilen päivittää blogiani, joten tässä kahden päivän kuulumiset.

Eilen oli kaksi vakipaikkaa. Ensin olin Messukylässä ja siellä oli minulle tuliaisia New Yorkista. Suklaarasia ja t-paita. Ennen Vuoreksen kohdetta kävin syömässä Munkkimiehissä karjalanpaistia. Vuoreksessa kolme ihanaa koiraa vastassa. Oli se perhekin paikalla, mutta lähtivät sitten asioilleen. Ehdittiin kyllä vaihtamaan kuulumiset.

Nopea koukkaus kodin kautta ja sitten keskustaan erään järjestön kevätkokoukseen. Olin sihteerinä ja nyt on pöytäkirjan kirjoitus vielä tekemättä. Kotimatkalla kävin ruokakaupassa.

Tänään vein työmatkalla poikani hänen työmaalleen. Lähti ajelemaan kohti Teiskoa. Minä matkasin Hervantaan. Siellä oli edessä suuri raivauskohde. Tavaraa meni roskiin ja kellarikopperoon. Pahvit ja jätepaperit lajiteltiin ja vietiin asianmukaisiin pisteisiin. Homma jatkuu vielä kaksi kertaa.

Töiden jälkeen kävin tyttäreni kanssa salaatilla Branderin kahvilassa. Tytär meni huollattamaan ripsiään ja minä odottelin häntä tunnin verran keskustassa. Sitten matkattiin meille ja keitettiin hyvät kahvit. Tein sekä makkara-juustoleipiä ja lohileipiä kahvin oheen. Nam!

Päivän onnistumiset:

  1. Hyvä raivauskohde ja homma jatkuu
  2. Tyttären ja pojan kanssa mukavaa laatuaikaa
  3. Huomennakin on työpäivä