Poika oli lähtenyt jo töihinsä, kun minä heräsin yhdeksän maissa. Laitoin teetä ja tein leivät. Työmaalla olin yhdentoista maissa. Siellä ei ollut juuri mitään tekemistä: perhe on edelleen mökillä. Pesin sitten kaikki peilit ja lasipöydät. Putsasin kaakelit ja pyyhin pölyt. Vielä mikrouunikin tuli putsattua.

Vuoreksessa olin kahden maissa. Koirat taas vastassa. Hommat ihan OK ja taas olin tyytyväinen kun perheen susikoira totteli minua niin hyvin. Kotona keitin kahvit ja tein leivän.

Illalla tein ison kattilallisen nakkisoppaa. Lisäksi paistoin lihapullia. Nyt käytin maustettua korppujauheseosta ja hyvää tuli. Poika tuli illalla kotiin, kävi suihkussa, söi ja meni sitten nukkumaan. Aamulla on taas aikainen lähtö.

Päivän onnistumiset:

  1. Kiva työpäivä
  2. Taas on jääkaappi täynnä ruokaa
  3. Huomennakin on tiedossa mukava työpäivä