Eilen olin vakiasiakkaan luona. Hän oli kuunnellut kaikki "Knallit ja sateenvarjot" ja oli tykännyt. Saan viedä niitä lisää hänelle. Töiden jälkeen olin hammaslääkärissä. Onneksi aikataulu oli venynyt ja minulle ei ehditty tehdä kuin tarkastus. Sain moitteita sokerinsyönnistä, eli oli monta alkavaa reikää. Nyt loppui Sisu-pastillien syönti ;-)

Tänään olin tyttäreni kanssa syömässä kalaravintolassa. Oikein hyvä ruoka, mutta aikas pienet annokset. Sitten matkasimme kohti Lempäälää, vakiasiakkaani luokse. Tytär jäi kyydistä pois Ideaparkkiin ja minä jatkoin matkaa. Mukavat juttelut asiakkaan kanssa ja tietysti myös kahvittelut. Paluumatkalla nappasin tyttäreni kyytiin. Moottoritiellä ei ole kiva ajaa. Taas oli yksi päävikanen, joka ei päästänyt ajokaistalle liittymästä. Näytin sormimerkkejä, mutta tuskin niistä oli apua.

Illalla innostuin järjestelemään keittiön laatikoita. Nyt ne ovat hyvässä järjestyksessä ja tarvittavat jutut löytyvät helposti.

lusikatjalkeen14-normal.jpg

Päivän onnistumiset:

  1. Hyvää kalaruokaa syöty
  2. Moottoritieajelu sujui OK
  3. Laatikkoja järjestelty