Heräsin ennen kymmentä. Luin Aamulehteä ja sain siinä olevan ristikon täytettyä kokonaan. Poika oli keittänyt itselleen kahvia ja minä laitoin itselleni teetä. Munakasrulla oli maistuvaa sen kanssa ;-)

Katselin tallenteita ja olin facebookissa. Illalla laitoin pyykit ja tiskit koneisiin. Jätepaperit ja pahvit odottelevat poisvientiä pojan toimesta. Jo kaksi kertaa olen siitä huomauttanut.

Ruokana meillä oli tänään lohirisottoa. Keitin kolme desiä risottoriisiä ja yhdistin sen perjantain uunilohen kanssa. Lisäsin reilusti kukkosoosia. Epämääräisen näköinen sössö, mutta ihan hyvää ruokaa. Sitä jäi vielä huomiseksi.

Illalla keitettiin vielä kahvit ja siinä ohessa oli munakasrullaa. Ihan hyvä että ruuat tulee syötyä. Huomenna olen menossa hammaslääkäriin ja se jännittää jo nyt. Lääkärin jälkeen menen uuteen työkohteeseen ja toivottavasti olen silloin ihan OK.

Päivän onnistumiset:

  1. Lokoisa synttäripäivä
  2. Hyvää ruokaa oli riittävästi
  3. Poika lauloi minulle onnittelulaulun