Eilen oli tiivis työpäivä: olin kolmessa työkohteessa. Tyttäreni piti tulla Messukylään auttamaan ikkunanpesuissa, mutta oli nukkunut pommiin. Minulla oli selkä ihan tohjona aamulla ja pääsin liikkeelle vain linjamentin avulla. Pesin pari ikkunaa ja jätin lapun että jatkan hommaa myöhemmin.

Sitten poikkesin kirpparilla ja vein sinne muutaman uuden tavaran myyntiin. Siistin pöydän. On se kumma että asiakkaat kehtaavat jättää kirpparipöydät niin sotkuisiksi. Toinen työmaa oli Vuoreksessa. Siellä oli perhe ja koirat paikalla. Ihmiset lähtivät asioilleen ja minä jäin koirien kanssa paikalle. Hommat ihan OK.

Kolmas kohde oli Lempäälässä. Olin siellä kolme tuntia purkamassa muuttoa. Saatiin sänkykin koottua. Tiistaina menen jatkamaan hommia, eli saan tavarat laitettua oikeille paikoilleen.

Tänään olin Pirkkalassa. Piti ajella oikein navigaattorin avulla perille ja muuten en olisi kyllä perille osannut. Asiakas oli joko lottovoittaja tai monimiljonääri: tontti ja talo niin todella hieno. Raivattiin ja järjesteltiin rantasaunaa ja tupaa. Neljä tuntia putkeen, ilman taukoja. Vein mennessäni roskat, kierrätystavarat ja UFF:n jutut pois.

Kotona hyvät kahvit Subin leipien kera. Kissalle annettiin matokuurin eka pilleri ja se menikin helposti. Luultavasti huomenna ja ylihuomenna ei onnistu niin helpolla ;-)

matokuurileo14-normal.jpg

Päivän onnistumiset:

  1. Työ tuntuu kropassa ja hyvä niin
  2. Ihanat kahvittelut illalla kotona
  3. Huomenna lyhyt työpäivä