Poika oli lähtenyt autollani työmaalleen jo aikaisin aamusta. Minä heräsin klo 9.30 ja koko yön olin katsellut painajaisia. Mistähän tuokin johtuu? No, keitettiin kahvit kun poika palasi kotiin klo 10.45. Minä en ollut vielä valmis. Piti juoda aamutee ja laittaa naama.

No, klo 12.00 olin vakiasiakkaan luona. Sitä enne olin kyydinnyt poikani työmaalleen, jotta sai taas työautonsa käyttöön. Minulla hommat OK ja mukavat juttelut. Sitten kävin katsastamassa uuden työkohteen. Sovittiin eka käynti ensi viikon lauantaille.

Ajoin vakipaikkaani, joka oli onneksi ihan lähellä. Hommat OK ja oikein mukavat juttelut. Maksu tuli käteisellä ja lupasin tuoda kuitin ensi kerralla. Sitten vielä asiakkaan kissojen hoito. Kissat olivat tehneet yllätyksen alakerran vessanmatolle. En haistellut: joko siinä oli oksennusta tai kakkaa ;-)

Kotimatkalla kävin ruokakaupassa. Auttelin siellä erästä vanhaa miestä ostosten valinnassa ja sain kiitosta. Ajoin autoni pojan työmaalle ja hän haki minut sieltä. Näin poika pääsi yöllä autolla kotiin.

Päivän onnistumiset:

  1. Mukava työpäivä
  2. Uusi hyvä työkohde
  3. Ruokatarvikkeita on taas kotona riittävästi