Poika oli lähtenyt hommiinsa ennen heräämistäni. Meni pyörällä. Minä luin rauhassa Aamulehden ja tein siinä ollutta ristikkoa aamupalan ohessa. Sitten matkasin Raholaan. Asiakas oli saatttajansa kanssa myöhässä vartin verran.

Asiakkaan asunto oli aikas kauheassa kunnossa: täysinäisiä muovikasseja oli varmaan sata kappaletta. Lisäksi vaatteita, huonekaluja ja astioita runsaasti. Pahin kohde mitä olen nähnyt. Ja minä jo luulin että olen kaiken nähnyt ;-) Mitään ei kuulemma saa laittaa pois ja jokainen kassi pitäisi aukaista ja tarkistaa. No, sanoin että ottavat tarvittaessa yhteyttä...

Ajelin kotiin ja ostin kiinalaisesta ruokaa. Friteerattu kana hapanimeläkastikkella oli jättiannos. Söin siitä osan ja sitten lähdin uuteen työkohteeseen. Siellä purettiin kahden ison matkakalaukun sisällöt ja ne viikattiin sängylle. Vietiin kaksi säkillistä vaatteita UFF:n keräykseen. Homma jatkuu ensi viikolla.

Poika tuli kotiin illalla. Sai syödä jämät kiinaruuastani ja oli tyytyväinen. Lisänä oli kolme paahtoleipää korppukinkulla ja kermajuustolla. Meni suihkun jälkeen nukkumaan: herätys on aikaisin aamulla. Pyysin että laittaa minulle kellon soimaan kymmeneksi. Huomenna on lounastapaaminen.

Päivän onnistumiset:

  1. Pahin työkohde on nyt nähty
  2. Tosi iso annos kiinalaisesta
  3. Rentoa oloa kotosalla