Tänään oli kaksi työkohdetta ja molemmat Kissanmaalla. Asiakkaat ovat kavereita keskenään. Jälkimmäisessä join pullakahvit. Tosi hankalaa laihduttaa, kun aina on pullakahveja tarjolla.

Kotona olin vasta kuuden maissa. Näin että naapurissa kohennettiin talon kivijalkaa. Kerroin työmiehelle että haluan saman homman talooni. Mies ei ymmärtänyt kunnolla puhettani, koska on virolainen. Sain sitten naapurin kanssa sovittua että saan tarjouksen firmalta pikapuoliin.

Naapurin mies kävi jutulla. Kysyi että saako kommentoida suoraan. Lupasin. Naapuri kertoi että minun pitäisi laihduttaa.10-15 kiloa. Ihan totuutta kertoi. Kiva että nyt minulla on "kyttääjä" naapurissa. Soitti minulle tänään kun olin kaupalla: "menit sitten autolla".

Poika haki pyöräni kellarista. Ajattelin mennä huomenna lääkäriin pyöräillen. Linnainmaan terveyskeskuksessa on tarjolla aamupalaakin. No, tärkein asia on se antaako lääkäri minulle lähetteet jatkotutkimuksiin.

Päivän onnistumiset:

  1. Mukava työpäivä
  2. Ehkä saan työmiehen kivijalkaa laittamaan
  3. Huomenna pyöräilyä