Uusi ilme on siis Vuodatuksella ;-) Taas tässä on opettelua, mutta mennään eteenpäin.

Ihan kaikkea en ehdi kertomaan, mitä tauon aikana tapahtui. Mutta tässä viimeisimmät ja huomenna lisää. Palaan taas päivittäiseen kirjoitteluun kun tämä julkaisukin toimii.

Juuri tänään olin kampaajalla ja poika kuljetti asiakkaita Helsinkiin. Poika oli kärsinyt mahataudista, mutta parani pikaisesti. Huomenna on jo menossa taas töihinsä.

Uunia olen lämmittänyt päivittäin ja siitähän meidän Leopold tykkää. Kissa nukkuu uuninpäällä tyytyväisenä.

Olen yrittänyt laihduttaa, mutta aika huonoin tuloksin. Noin kilo on hävinnyt kuukaudessa. Kokeilin karppausta, mutta se ei sopinut minulle. Lenkillä olen ollut satunnaisesti. Yksin on aika tylsää ulkoilla.

Päivän onnistumiset:

1. Kampaajalla mukava käynti ja hiukset on nyt tiptop

2. Yhdistyksen papereita setvitty ja kaikki tarvittava taisi löytyä

3. Pojalla pikaparaneminen