Piti herätä tosi aikaisin ja olin sitten bussipysäkillä jo klo 9.30. Asiakas oli myöhässä: lappu odotteli ovella. Minä, asiakas ja hänen kaverinsa raivasimme asuntoa viisi tuntia. Ensin pidettiin suunnittelu- ja teetauko.

Sitten raivattiin vaatehuone, olohuoneen lipasto, lastenhuone, keittiö ja lasten leikkihuone. Roskiin lähti neljä jätesäkkiä roskaa ja yksi satsi pahveja. Kirpparille aikamoinen satsi ja lisäksi taloyhtiön kierrätyspaikkaan läjä. Asiakas oli todella tyytyväinen.

Olin kotona ennen viittä. Paunun bussi oli ihan täynnä, mutta sain istumapaikan vaatimalla. Nuori mamumies istui kahden paikalla reppunsa kanssa. Mutta tulipa minulle tilaa kun kysyin sitä. Ja kiitin myös ;-)

Kotona lämmitin taas uunin. Pojan kanssa käytiin kellarissa: saatiin vesimittarin lukema selville ja minä nappasin koivuhalkoja poltettaviksi. Leopold teki superhypyn vaatekaapin päältä uuniin päälle. Ainakin kolmen metrin hyppy. Ihan superkissa!

Päivän onnistumiset:

1. Mukava uusi asiakas ja laskukin on jo tulostettu

2. Pojan kanssa mukavat kahvittelut

3. Vesimittarin lukema luettu