Tiistaina oli Kaukajärvellä vakipaikassa. Asiakkaan mies oli kuollut pari viikkoa sitten. Juuri se mies joka kaatui kotonaan, jos muistatte. Käväisin kotona ja lähdin sitten kohti Kangasalaa. Siellä neljän tunnin rupeama. Asiakas oli tosi tyytyväinen. Laitoin laskun PDF:nä.

Keskiviikkona olin Lukonmäessä vakipaikassa. Siellä oli vieläkin remppamiehet paikalla. Uusi WC ei taida valmistua edes jouluksi. Hommat OK ja koiranpennun kanssa sai leikkiä. Sitten kohti Tammelaa. Asiakas oli raivannut lattiat tyhjäksi ja minä sain vain imuroida ja mopata. Toki WC ja kylppäri tuli hoidettua. Koukkasin kodin kautta ja sitten vein autoni pojan työmaalle. Poika tuli sinne minua vastaan ja heitti minut Tampere-talolle. Konsertissa minulla oli seurana pojan kummitäti. Hyvä konsertti ja mukavaa seuraa. Kotiin bussilla ja kotona olin vasta klo 22.00.

Torstaina olin Messukylässä ja Vuoreksessa vakipaikoissa. Illalla yksi keikka Pyynikillä. Kotona olin vasta yhdeksän jälkeen kun olin poikennut vielä ruokakaupassa.

Tänään oli jo aamulla klo 9.00 Nattarissa. Ihanat koiruudet taas vastassa. Koukkasin kodin kautta ja söin nopeasti. Sitten Jankan alueelle ja siellä neljän tunnin hommat. Huh, vielä huomenna pari kohdetta ja sitten alkaa joululoma. Tässä kuvassa taas meidän Leo.

Päivien onnistumiset:

1. Sain asiakkailta mukavia lahjoja

2. Uunia on lämmitetty. Koitan saada sekapuut poltettua ja jatkossa päädyn vain koivuklapeihin ;-)

3. Pojan vapaat on ohi: lähtee huomenna verikuljetukseen kohti Helsinkiä