Poika kävi aamulla suihkussa ja vetelehti niin että minun oli pakko heittää hänet työmaalleen. Ei olisi polkupyörällä kerennyt ja olisi varmaan vilustunutkin. No, olin omalla työmaallani muutaman minuutin myöhässä mutta se ei haitannut. Olin ihan tööt ja rööt, koska nukuin viime yön huonosti.

Raivasin asiakkaan kaappeja. Iso jätesäkillinen tavaraa lähti roskikseen ja seitsemän pussia pyyhkeitä sekä petivaatteita UFF:lle. Yksi kassillinen pyyhkeitä varattiin asiakkaan lapsenlapselle. Tietysti juotiin yhdessä pullakahvit.

Kotona katselin tallenteita ja Leo oli sylissäni. Raivasin ja siivosin kotona = siivooja on tulossa torstaina. Hain poikani työmaaltaan ennen viittä ja sitten matkasimme yhdessä keskustaan. Minä kävin kehonmittauksessa ja poika odotteli senaikaa autossa. Kotimatkalla koukkaus lähikaupan kautta. Tein kinkkutilauksen.

Illalla laitoin tiskit koneeseen ja ihmettelin kun kone pesee niin kauan. Poika oli käynyt aamulla suihkussa ja kertoi myös ettei lämmintä vettä tullut normaalisti. Illalla lämmin vesi oli haaleaa. Soitin putkimiehelle ja hän kertoi että hänen työaikataulu on ihan täynnä. Kun kerroin ongelmista, niin hän kehotti minua ottamaan yhteyttä sähkömieheen. No, onneksi naapurissa asuu sähkömies. Ja matkasin siis hänen ovelle. Mies lupasi tulla huomenna katsomaan lämminvesivaraajaamme.

Päivän onnistumiset:

1. Naapuri lupasi tulla huomenna apuun

2. Kotona on siivottu ja raivattu

3. Kehonmittauksessa tuli vähän kehujakin