Viime yönä alkoi lumisade. Aamulla sain todeta että lähden työmaalleni bussilla. Soitin läheiselle Teboilille ja lupasivat vaihtaa autooni talvirenkaat huomenna. Auto on vietävä päivällä huoltamon pihaan ja vaihtavat ne renkaat jossakin välissä. Jee, Teboiliin voi aina luottaa!

Työmaalla olin vartin myöhässä, mutta tästä olin jo aamulla infonnut. Taas mukavaa työskentelyä asiakkaan kanssa. Siirsimme yhdessä olohuoneen pöytää ja saimme sen alle asennettua maton. Minä kokosin Ikean laatikkoja, pyyhin pölyjä, vein roskat ja imuroin parvekkeen. Vain parin tunnin homma.

Kävelin keskustaan ja poikkesin mestari Branderilla kahvilla. Sitten Sokoksen kautta bussipysäkille. Paunulainen oli niin täynnä että seisomapaikatkin oli varattu. Tulin kotiin, niin poika lähti kiireellä bussipysäkille. Onneksi ehti bussiin ja elokuviin.

Minä tein ison satsin kaalipataa ja sitä poika sai syödä kotona. Pojan kanssa laitettiin talvirenkaat valmiiksi auton kyytiin. Olikin aika operaatio saada auton ovet auki. Poika saa viedä auton Teboilille, koska olen itse lähdössä aamulla Naisday messuille kaverini kanssa.

Päivän onnistumiset:

1. Mukavat matkat bussilla

2. Kivaa asiakkaan kanssa

3. Renkaat vaihdetaan, se on sovittu