Piti nukkua aamulla pitkään, mutta asiakkaani soitti jo klo 07.40. Asiana oli että minun olisi pitänyt kirjoittaa hänelle todistus palveluistani. Aikamme juteltua (minä ihan unessa) todettiin että todistus olisi ihan turha. Jatkoin uniani.

Sitten klo 9.00 soitti kattomies ja sovittiin tapaaminen klo 13.00. Ei sitten enää tullut nukkumisesta mitään ja hyvä niin. Otin aamupalan jälkeen tiskit koneesta pois ja laitoin uudet pesuun. Tiskasin kattilat ja paistinpannut. Tein kattilallisen nakkikeittoa. Kattomies tuli paikalle ja otti kuvan katostamme. Lupasi tehdä reklamaation puolestani. Poistohormi tullaan oikaisemaan viikon tai kahden sisään.

Lähdin viemään autoani huoltoon Lielahteen. Huolto kesti melkein kaksi tuntia. Kävin ostoksilla Kodin Ykkösessä. Ostin pojan pyörään vilkkuvalon, synttärisankarille kynttilän, uuden siivousjutun ja krookuksen sipuleita. Kaikki aletuotteita, paitsi se siivousjuttu. Join vielä kahvit kaupalla pasteijan kera.

Auto huollettiin hyvin ja sain vielä kirjallisen raportin sen kunnosta. Uusi akku on nyt ostoslistalla. Uudet pyyhkijänsulat avarsivat todella näkyvyyttä ;-) Matkasin kokouspaikalle Hatanpäälle. Mukava kokous kahvittelun kera, vaikka paikalla oli ihan minimi porukka. Ruokakassini toimitettiin kokouspaikalle. Nyt saan kokeilla uusia reseptejä ja aineksia.

Kotimatkalla kävin vielä ruokakaupassa. Poika oli tullut kotiin minua ennen. Reissu Helsinkiin oli sujunut hyvin ja kyydissä oli ollut itse pääpomo. Poika on nyt saunassa ja minä olen menossa sinne vuorostani.

Päivän onnistumiset:

1. Auto on huollettu

2. Mukava kokous

3. Ruokakassi saapui