Poika oli pelannut (taas) koko yön ja meni aamulla nukkumaan kun minä heräsin. Minua jännitti hammaslääkärikäynti ja pesin hampaita "innolla". Minulla meinaa aina tulla oksennus kun pesen takahampaita. Sama juttu kun hammaslääkäri on takahampaiden kimpussa.

No, tänään oli takimmaisen hampaan paikkaus edessä. Yhtä yökkimistä, mutta lääkäri sai porattua hampaan auki. Totesi sitten että se vaatii juurihoitoa. Ja silloin paikatessa pinnan pitää olla kuiva. Ei niin että minä välillä laitan suun kiinni ja nieleskelen. Ehdotti hampaan poistoa ja suostuin siihen. Ihan helposti se kävi ja puudutuskin oli jo valmiina.

Olin Mummon Kammarin lähellä ja vein sinne asiakkaalta saamani kankaat. Sain kantoapua kammarilta ja yhden kassillisen kankaita jätin autoon kaveriani varten. Kotona poika otti autoni ja vei palkkalaskelmansa työmaalleen. Minä nukuin päikkärit ja kuolasin verta tyynylle.

Paistoin pojalle ja itselleni nakkimunakkaat. Poika käväisi kaupassa ja minä lähdin Siivikkalaan. Siellä oli erään järjestön hallituksen kokous. Kokouksen jälkeen oli hyvät ruuat ja kahvit. Kotimatkalla vein kaksi vanhempaa rouvaa kotiinsa. Kotona olin vasta kymmenen maissa. Poika oli jo nukkumassa. Hänellä on aikainen lähtö Turkuun asiakkaiden kanssa. Minulla alkaa huomenna oppisopimuskoulutus TAKK:ssa klo 14.00.

Päivän onnistumiset:

1. Hampaanpoisto onnistui hyvin

2. Kiva kokous illalla

3. Jääkaappi taas täynnä ruokaa