Eilen olin kummityttöni häissä: Kangasalan kirkossa ensin ja sitten juhlat Sahalahdessa. Kivaa oli. Hyvää ruokaa, mukavasti ohjelmia ja baari oli auki koko illan. Bändi soitti hyvää musaa ja tuli tanssittuakin. Ja kivat juttelut. Kun pääsin pojan kyydillä kotiin huomasin että kännykkä ja kamera olivat kadoksissa. Poika heitti vielä yöllä siskonsa ja hänen poikakaverinsa Kalevaan.

Minä heräsin jo klo 7.00 ja olin huolissani kadonneesta kännykästä. Laitoin viestiä pojan kännykällä siskolleni. Juhlapaikkaa siivottiin tänään, mutta puhelinta tai kameraa ei löytynyt. Tosi noloa, mutta löysin ensin kännykkäni. Se oli pukuhuoneessa missä olin vaihtanut yöpuvun päälleni. Myöhemmin päivällä löytyi kamera: olin siirtänyt sen yöllä "päivälaukkuuni". Kaikki siis OK.

Yririn nukkua iltapäivällä päikkärit, mutta ne jäivät lyhyeksi. Kaverini soitti ja lupasi hakea minut klo 16.30. Menimme yhdessä (kolmaskin kaveri tuli mukaan) syömään SpeakEasyyn. Sovittiin että jatkossa tavataan kerran kuukaudessa. Tapaamisajat ovat monesti venyneet moneen kuukauteen...

Illalla kotona pyykinpesua. Laitoin myös infoa Facebookiin että aion kysellä naapurustosta "vapaita koiria" mukaani iltalenkille 2-3 kertaa viikossa.

Poika oli hommissa aamulla ja on nyt pelannut koko päivän tietokoneella. Aamulla on aikainen herätys koulukyyteihin. Minulla on hammaslääkääri klo 13 ja sitten uuden asiakkaan luokse raivaamaan klo 14.00.

Päivän (päivien) onnistumiset:

1. Kivat hääjuhlat

2. Kamera ja kännykkä löytyi

3. Mukavat juttelut illalla ruuan kera