Poika lähti aamulla pyörällänsä töihin. Vei sairaanhoitajia töihin verenluovutustilaisuuteen. Tavoite oli 50 luovuttajaa, mutta melkein 80 oli tullut paikalle. Hienoa! Minä huuhailin kotona vielä yhdentoista jälkeen yöpuku päällä, kun ovikello soi. Siellä oli kaupungin sähkömies ja hän nyt sitten poisti meiltä pääsulakkeet yläkerrasta.

Olin Raholassa sovittuna aikana ja asiakas oli kummissaan. Hänelle ei oltu kerrottu että tulen paikalle. Eikä sitäkään että sossuntäti ja harjoittelija saapuvat. No, siellä sitten me naiset ja miesasiakas sovittiin yhdessä suunnitelmat. Minä menen ensi viikolla kolmena päivänä paikalle raivaamaan. Myöhemmin tulee joku mies ja vie tavaroita kaatopaikalle.

Kotimatkalla vein autoni Sammonkadun Teboilille pikapesuun. Tarjouksella kesäpesu maksoi vain 10 euroa. Tapasin entisen naapurini huoltoaseman pihalla ja menimme kahville vaihtamaan kuulumiset. Vielä kotimatkalla poikkesin leipomon myymälässä. Ostin muovikassillisen leipää ja hinta oli 4,60 euroa. Vielä ruokakaupan kautta ja sitten olin kotona. Niin, tuli ne asiakkaan kissatkin hoidettua. Siivosin niiden vessat, laitoin uutta ruokaa ja vaihdoin tuoreet vedet. Juttelin, kehuin ja silittelin.

Muutama tallennus tuli katsottua ja sitten autoa siivoamaan. Imuroin ja pyyhin kaikki sisäpinnat puhtaaksi. Ylimääräiset tavarat siirsin sisälle ja pihavarastoon. Huomenna autokorjaamolle check-valon poiskuittaukseen ja sitten katsastukseen. Nyt saa sitten peukuttaa ja kunnolla!

Poika tuli kotiin vasta ennen yhdeksää ja pääsi heti saunaan. Minä olen menossa nyt sinne.

Päivän onnistumiset:


1. Työtehtäviä sovittu seuraavalle viikolle

2. Kivat kahvittelut ex-naapurin kanssa

3. Auto on nyt todella siisti