Heräsin kymmenen maissa ja poika samoin. Poika söi nopean aamupalan ja lähti pyörällä töihinsä. Minä otin rennommin ja olin työmaallani vasta klo 14.00 Kaukajärvellä. Perheen isäntä oli päässyt sairaalasta kotiin ja hän olikin aikas riehakas. No, joimme sitten yhdessä kahvit ja minä siivoilin. Saa nähdä onko mies kotonaan vielä kahden viikon päästä. Luultavasti ei ;-)

Töiden jälkeen matkasin keskustaan ja tapasin poikani kummitädin. Kävimme syömässä Kadmandussa Satakunnankadulla. Annan ruuasta pisteitä seitsemän ja palvelusta kahdeksan miinus. Mutta olipa mukavaa seuraa.

Kotona olin vasta kahdeksan maissa. Tulostelin laskun asiakkaalle, selvitin huomisen osoitteen ja katsoin sähköpostini. Pojalla on huomenna herätys yhdeksältä ja minulla samoin.

Päivän onnistumiset:


1. Työt sujui hyvin

2. Mukava ruokailu pojan kummitädin kanssa

3. Selvitin Citydealista ostamieni palveluiden firmojen osoitteita