Tänään perjantaina olin Nattarissa klo 10 ja aina niin ihanaiset koirat olivat vastassa. Ihan normi keikka ja kotona olin jo yhden maissa. Tein pyttipannua ja sitä sai poikakin syödä kun tuli kotiin juuri ennen kuin lähdin seuraavalle työmaalle.

Toinen työmaa oli keskustassa. Talo on huputettu ja nyt oli pihanpuoleinen ulko-ovikin suljettu. Kuljen yleensä ovikoodin avulla rappuun, mutta nyt se ei onnistunut. No, asiakas tulikin minua vastaan. Hommat OK ja olin kotona viiden maissa. Pihassamme oli raparperien hakija. Juteltiin niitä näitä ja tarjosin vielä hakijalle lasin vettä.

Sitten hiustenlaittoa ja meikkausta. Uusi pusero päälle, mutta muuten vanhat vaatteet. Ihan hyvä asuvalinta. Poika lähti kyyditsemään minua ja haimme vielä kaverini kyytiin Kangasalta. Plevnassa olimme seitsemältä. Toinen kaverini siellä jo meitä odottelikin. Joimme kaljat ja siirryimme The Grilliin syömään. Ruoka oli todella hyvää, tässä ravintolassa en ole koskaan pettynyt ruuan suhteen.

Grillistä matkasimme pianobaari Astoriin. Joimme siellä yhdet ja sitten latasin bussikorttini keskustorin kioskilla. Otin samalla kaksi aikataulukirjaa matkaani. Vielä poikkesimme Ruby and Fellas pubiin. Sitten bussilla kotiin ;-)

Päivän onnistumiset:


1. Tapasin kaupungilla vanhan työkaverini ja oli mukavat jutustelut

2. Likkakavereiden kanssa mukava ilta

3. Tyttären ja siskon kanssa kivat jutustelut puhelimessa