Yhdeksän maissa hereille, aamupala ja sitten kohteessa yhdentoista jälkeen. Ihan hieno juttu! Työt ihan OK ja ruokaa nautin Turtolan Cittarin Subissa. Härmälässä oli sovittuna aikana. Kukaan ei vaan vastannut ovikellon soittoon. Sitten asiakkaani avustaja tuli alaovelle minua vastaan. Kello ei soinut asunnossa, koska luuri oli osittain pois paikaltaan.

Pääsin sitten sisälle ja sovin asiakkaan kanssa raivauksesta ja siivouksesta. Hän lähti avustajansa kanssa pois invataksilla ja minä sain tehdä sovitut hommat. Roskiin lähti tavaraa ja jätepapereitakin oli huomattava määrä. Sitten normisiivouksen jälkeen tiskasin ja laitoin tavaroita paikoilleen. Kotona olin vasta ennen kahdeksaa.

Poika oli tänään Kyrönlahdessa ja Hämeenkyrössä. Oli käynyt siskollani. Huomenna toteuttaa luokkaretkeä Seitsemiseen. Kukkuu vielä netissä, vaikka aamulla on aikainen herätys. Minulla on vaan parin tunnin vakipaikka huomenna, mutta olen jo suunnitellut päivälle ohjelmaa.

Päivän onnistumiset:

1. Tänään työaika seitsemän tuntia

2. Kotona teetä, leipiä ja Leon silittelyä

3. Työtilanne parantumassa