Tänään oli pojan synttärit, mutta juhlimme niitä vasta sunnuntaina. Poika oli lähtenyt aamulla autollani töihin ja minä matkasin aamupalan jälkeen Messukylään. Otin autoni käyttöön ja ajoin Järvensivulle. Hommat ihan OK.

Ennen seuraavaa kohdetta kävin Hatanpäänkadun Nesteellä kahvilla ja lihapiirakalla. Hyvin epäterveellinen välipala. Sakottaja oli muuten taas paikalla. Minä en saanut sakkoa, koska parkkikiekko oli paikallaan. Hämeenpuistossa olin klo 15.00. Asiakas kehui että tulen aina juuri sovittuna aikana! Siis täsmällisesti.

Poika soitti ja pyysi kyytiä kotiin. Lupasin hakea kotimatkalla. Heti perään tuli soitto että tulikin yksi ylimääräinen juttu: poika meni pomonsa kanssa hakemaan autoa joka ei käynnistynyt. Matkasin siis suoraan kotiin.

Melkein kun olin kotipihassa, poika soitti että olisi jo valmis. Tuletko hakeen? Tietysti hain. Kotimatkalla poikkesimme lähikoulun pääsiäismyyjäisiin. Pojan "vanha" opettaja innostui kun näki poikani. Halasi kahteen kertaan ja kyseli kuulumisia. Oli oikein mielissään kun tapasi entisen oppilaansa. Myyjäisissä söimme makkarat ja joimme kahvit vohveleiden kera.

Tytär kyseli kyytiä ja hain hänet Messukylästä. Keitti täällä kahvit ja ehdimme juttelemaan kuulumiset. Poika lähti elokuviin Iron Sky ensi-iltaan ja puki päällensä armeijavaatteita. Vei matkalla siskonsa Kalevaan.

Minä maksoin illalla laskuja sen verran kun saldo antoi myöden. Joku helpotus tähän maksuvajeeseen pitäisi tulla! Pitääpä taas ajatella Secrettiä.

Päivän onnistumiset:

1. Uusi tilaus ensi viikolle

2. Kaverini soitti: ei ollakaan vihoissa ;-)

3. Pojalla kiva elokuvareissu