Poika oli lähtenyt autollani töihinsä. Lähti aamutuimaan viemään asiakkaita Vantaan lentoasemalle. Minä matkasin Messukylään klo yhdentoista maissa. Kissat olivat vastassa. Poika tuli paikalle ennen yhtä ja sitten matkasimme yhdessä kotiin. Poikkesimme Teboilille kahville.

Lähdin Kalevaan vakiasiakkaan luokse. Hommat ihan OK ja mukavat juttelut. Seuraava käynti kuukauden päästä. Seuraava kohde ihan toisella puolella Tamperetta. Matkalla kävin syömässä kiinalaisessa ravintolassa kanaa ja ananasta. Iso annos, mutta nälkäisenä sen söin kokonaan.

Seuraavassa kohteessa olin etuajassa ja avain oli sovitussa jemmassa. Tein hommat ja asiakas tuli kotiinsa ennen lähtöäni. Kehui minua ihanaksi ja antoi vinkin uudesta asiakkaasta.

Kotona olin vasta klo 21.30 kun olin käynyt ruokaostoksilla Jankan Valintatalossa. Nyt on taas jääkaapissa ruokaa. Poika saa lähteä huomenna autollani töihin. Palaa hommista ajoissa joten pääsen työmaalleni klo 14.00. Taidan laittaa kännykän äänettömälle ja saan sitten nukkua pitkään.

Päivän onnistumiset:

1. Mukavat asiakkaat tänään (kissat ja mies)

2. Uusi tilaus = ikkunanpesua toukokuulle

3. Jääkaappi täynnä ruokaa