Olin eilen kirjoittamassa blogiani: sain sentään otsikon valmiiksi. Sitten kuukahdin sohvalle ja poika herätteli minua. En jaksanut enää kirjoitella joten poika sai sulkea koneeni ;-)

Eilen oli ihan normipäivä. Ensin olin Kalevassa 90-vuotiaan asiakkaani luona. Juteltiin mukavia ja sovittiin seuraava käynti. Nyt käyn siellä keskiviikkoisin, koska asiakkaalla on jatkossa kerho tiistaisin.

Toinen asiakaskäynti oli Kaukajärvellä. Kahviteltiin ja juteltiin kuulumisia. Tietysti juteltiin myös kissoista. Illalla tein makaronilaatikkoa ja se oli hyvää kuten aina.

Poika lähti tänään työmaalleen kahdeksan jälkeen. Vei firman auton korjaukseen Lielahteen. Pääsi sitten kotiin yhdentoista jälkeen ja ehti hetken nukkumaan ennen Helsinkiin lähtöä. Palaa siltä keikalta vasta aamulla.

Minä olin Lukonmäessä vakipaikassa ja siellä oli kissa vastassa. Hommat ihan OK ja matkasin sitten Munkkimiehiin syömään. Tarjolla lihapullia kermakastikkeessa muussin kera. Nam!

Uuden asiakkaan luona oli etuajassa. Perheen isä saapui paikalle hieman myöhässä. Sovittiin hommat ja mies maksoi käteisellä neljän tunnin hommat. Laitoin hänelle kuitin käteismaksusta sähköpostilla, ihan PDF:nä. Olihan se ihan helppoa...

Päivän onnistumiset:

1. Lisätilauksia on tullut

2. Mukava uusi asiakas

3. Hyvää ruokaa Munkkimiehissä