1326404068_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Tässä ne uudet geelikynnet. Eivät ole ihmeelliset, mutta olen kyllä tyytyväinen. Kynnet ovat nyt kovat ja vahvat.

Päivällä olin Messukylässä vakipaikassa. Toinen kissoista innostui leikkimään kun löysin kirjahyllyn alta leikkikalun. Hommat ihan OK. Poikkesin Turtolan Cittariin ja söin hyvän leivän Subissa.

Sitten kohti Lempäälää. Ajokeli oli kauhea mennen ja tullen. Sain hakea kynsienhoitopaikkaa aika kauan ja olin hieman myöhässä sovitusta ajasta.  Lopulta pääsin perille ja minulle laitettiin geelikynnet. Ainoa kipua aiheuttava juttu oli se kun geeli piti kovettaa lämmöllä.

Koukkasin kodin kautta ja join teetä leivän kera. Sitten keskustaan erään yhdistyksen hallituksen kokoukseen. Tarjolla oli hyvät kahvit pullan kera. Tarjolla oli myös suklaata ja sitähän minä söin ;-)

Illalla laitoin lihamakaronilaatikon uuniin. Täytyy jäähdytttää se nopeasti ja siinähän on ruokaa huomiseksi.

Päivän onnistumiset:

1. Nyt on siistit kynnet

2. Ruokaa on laitettu huomiseksi

3. Huomisesta alkaa viikonloppu