Poika oli taas valvonut yön. Eilinen reissu oli mennyt lopulta hyvin. Hämeenkyrön mäet oli auto matkannut kahtakymppiä ja suoralla nopeus oli kuuttakymppiä, kun turbo ei toiminut.

Minä olin Messukylässä yhdentoista maissa. Hommat ihan OK. Asuntoon oli laitettu keittiö uusiksi ja sähköhommat oli vielä kesken. Lapulla oli minulle varoitus keskeneräisistä johdoista.

Kävin Munkkimiehissä syömässä paellaa. Ainakin suolaa siihen oli laitettu riittävästi ;-) Sitten matkasin Linnanmaalle. Siellä pari tuntia hommia ja saunakin tuli pestyä. Asiakas juttelee samat asiat ainakin viisi- tai kuusikertaa käyntini aikana. Olen nyt oppinut vastaamaan samat vastaukset samanverran.

Käväisin äkkiä kotona (poika nukkui sohvalla) ja sitten Hervantaan. Siellä oli ekana sohvan siirto edessä. Asiakkaan pojan kanssa siirsimme vuodesohvan autotalliin. Olikin aikas painava vuodesohva ja siirto oli portaissa. Kyllä siinä oli selkä kovilla. Muuten hommat meni OK.

Kotimatkalla soitin tyttärelleni ja hän pyysi minua hakemaan "kylään". Noukin sitten tyttäreni Kalevasta. Poika heräteltiin sohvalta ja lapseni tekivät yhdessä verottajalle muutosverokortin pojalle. Tytär pääsi poikakaverinsa kyydillä kotiinsa.

Vein illalla naapuriin meille vahingossa tulleet postit. Jakaja oli laittanut kortin postilaatikkooni ja valitteli että posti oli jaettu väärin.

Päivän onnistumiset:

1. Ihan OK työpäivä

2. Laskuja tulosteltu asiakkaille

3. Poika on nyt nukkumassa (herätys aamulla klo 5.00)