Poika lainasi autoani aamulla: vei tuntilistansa työmaalle. Minä lähdin hommiin Pyynikille ja olin paikalla sovitusti klo 12.30. Ihan normi hommat. Poika soitti minulle ja kertoi että oli pyydetty tavarakuljetukseen ja paikalla pitäisi olla tunnin päästä. Toivottelin hyvää työpäivää!

Kävin syömässä kiinalaisessa grillissä Pyynikintorilla. Sitä on kehuttu, mutta minä en kehu. Friteerattuja kananpaloja oli aikas hankala syödä kertakäyttöhaarukalla ja -veitsellä. Taikina oli makeaa ja koko syömispaikka oli huono. Ehkä sieltä on hyvä hakea ruokaa mukaan.

Toinen työmaa oli myös Pyynikillä. Sielläkin hommat OK. Sain lahjaksi kukan ja joulukortin. Kotimatkalla kävin Jankan Valintatalossa ruokaostoksilla. Nyt on jääkaappi täynnä herkkuja! Nappasin pojan kyytiini ennen kotia.

Poika oli ihan tööt ja selkä oli kuulemma ihan sökö. Sai kotona ruokaa, meni suihkuun ja sitten minä laitoin pojalle kylmägeeliä selkään. Meni nukkumaan ja huomenna saa ajaa koulukyytejä.

Päivän onnistumiset:

1. Laskuja taas tulosteltu asiakkaille

2. Herkkuja jääkaapissa

3. Huomenna joululounas Lempäälässä