Poika oli herännyt jo ennen minua. Hänellä oli tänään koulu- ja tarhakyytejä. Joku lapsi oli kysynyt onko poikani menossa naimisiin, koska hänellä oli kravatti. Toinen oli pyytänyt komentamaan koska kaveri näytti kieltä :-)

Minä olin Nattarissa kymmenenltä. Koirat vastassa ja riehakas tervehtiminen. Kyllä taas sai halailla ja rapsutella. Hommat ihan OK. Huomenna olen menossa asiakkaan luokse takaisin. Olen lupautunut synttärijuhlille "tarjoilijaksi". Toivottavasti kaikki sujuu hyvin ja on mukavat synttärit.

Käväisin kotona ja tein itselleni nakkimunakkaan. Sitten Tampellan alueelle vakiasiakkaan luokse. Juttelimme niitä näitä ja sitten asiakas lähti ostoksille. Palasi ennen lähtöäni ja toivottelimme hyvät joulut ja uudet vuodet.

Kotimatkalla nappasin pojan kyytiini. Haimme Kaukajärven Kotipitsasta pitsat ja poika maksoi ne. Kotona syötiin ja katseltiin telkkaria. Poika nukahti sohvalle. Minä lähdin Kangasalan Prismaan ostoksille. Kotona laitoin riisipuuron tekeytymään. Sain pojan hereille kymmenen maissa: söi puuroa ja meni omaan sänkyyn nukkumaan. Huomenna hänellä on kyyti Turkuun ja siellä kiertoajeluja. Lupasin että saa mennä työmaalleen autollani. Minä voin kävellä Nattariin.

Päivän onnistumiset:

1. Voitin palkinnon Villiviinin blogissa

2. Mukava työpäivä

3. Joulukortteja on jo kirjoiteltu