1320788607_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Heräsin aamulla aikaisin kun odottelin ex-työkaveriani paikalle. Ehdin laittamaan makaronilaatikon uuniin ennenkuin hän tuli. Mies asensi lapetikkaat katolle ja laittoi myös ruokapöytäni päälle uuden valaisimen. Lokki! Pyysi korvausta 10 euroa ja minä maksoin 20. Oli mukava jutella kuulumiset. Tuumasin että soitan taas kun on ongelmia. Mies totesi että voi hänelle soittaa ilman ongelmiakin. Oli niin oikeassa! Totesin vastaan että meille voi tulla kahville vaikka koska.

Poika lähti töihin minun jälkeeni. Hänellä oli keikka Nokian Eedeniin ja eräälle tehtaalle. Minä olin Kaukajärvellä vakipaikassa. Ketään ei ollut paikalla (paitsi kissa) kun saavuin kohteseen. Pariskunta saapui ennen lähtöäni ja joimme yhdessä hyvät kahvit. Juttelimme kissoista.

Kotona katselin tallenteita Leo sylissäni. Illalla olin poikaa vastassa ja kotimatkalla kävimme ruokakaupassa. Lähikauppamme loppuu parin viikon sisään ja se on harmi. Paikalle tulee uusi kauppa, mutta varmaan vasta muutaman kuukauden päästä.

Päivän onnistumiset:

1. Lapetikkaat ja Lokki asennettu

2. Lokakuun tilit valmiina kirjanpitäjälle

3. Naapurin mies tuli taas jutulle ja auttamaan