Aamulla herättyäni sain heti jutella pojan kanssa. Hän oli tauolla ja lähti minua myöhemmin taas töihin. Huomenna on Hesanreissu edessä: autolla Kauppatorille.Minä olin kolme tuntia Järvensivulla töissä vakipaikassa.

Sitten kotiin tauolle. Join teetä ja söin sämpylän. Valmistin riisipuuron ja söin sitäkin. Loput jätin pojalle syötäväksi. Lähdin keskustaan ja hain askelmittarini tutkimuskeskuksesta. Paikalla oli paljon lihavia naisia: oli porukasta toisiksi laihin ;-) No, mittari on otettava huomenna käyttöön viikoksi. Sitten mittari palautetaan ja mitään lukemia ei saa vielä selville.

Kiirehdin Siivikkalaan kokoukseen. Ihan OK kokous ja ruoka oli todella hyvää. Kokouksen alussa oli hyvin selventävä alustus ilmalämpöpumpuista. Lähdin kotiin etuajassa ja olin kotona klo 21.30.

Tulostin laskuja asiakkaille ja vein niistä osan postilaatikkoon. Poika valvoo vielä: herätys vasta klo 9.00. Sama aika minulla.

Päivän onnistumiset:

1. Tutkimuslomake palautettu ja mittari vastaanotettu

2. Hyvä kokous illalla

3. Lyhyt työpäivä