Poika oli herännyt jo kuuden maissa. Minä heräsin yhdeksän aikaan, luin lehden ja söin aamupalan. Sitten töihin Järvensivulle. Paikalle tuli perheen pikkutyttö kavereittensa kanssa. Tytöt tekivät läksyt, söivät välipalaa ja menivät sitten ulos leikkimään.

Minä hain kotimatkalla lähipostista kirjani ja kotona join teetä leivän kera. Sitten kampaajalle. Nyt on uusi kampaus, väri ja kulmakarvatkin ovat tummentuneet.

Illalla olin pojan kanssa ostoksilla. Uudet nahkakengät, pohjalliset ja uusi kravatti ostettiin. Tein kravattisolmun pojalle valmiiksi. Sovittiin pojan kanssa että maksaa ostoksia takaisin tokasta tilistä. Pojalla on huomenna eka päivä työharjoittelussa ja kello on soimassa klo 05.00. Saa taas peukuttaa! Poikarukkaa jännittää ihan vietävästi.

Poika kävi suihkussa ja minä laitoin hänelle hyvän iltapalan. Kello ja kännykkä on soimassa.

Ehdittiin vielä illalla viemään heinäkuun tilit kirjanpitäjälle. Ladattiin minun ja pojan bussikortit, firman piikkiin. Tarjosin pojalle että voisi mennä huomenna autollani töihin, minä ehdin myös bussilla työmailleni. Poika toppuutteli. Aamulla sitten nään millä on mennyt ;-)

Päivän onnistumiset:

1. Kiva työpäivä

2. Hyvä ostosreissu pojan kanssa

3. Uusi kampaus