Heräsin jo yhdeksän jälkeen ja poika vasta kahdentoista maissa. Poika lähti töihin ennen kahta ja minä myös. Pojan kyytikeikka oli sujunut hyvin, vaikka talon auto ei ollut startannut. Oli sitten ottanut toisen auton käyttöönsä.

Minä olin naapurustossa pakastinta sulattamassa. Olikin oikein kunnolla jäässä. Puolitoista tuntia sulatin sitä kuumien vesikattiloiden avulla ja sitten oli pakko ottaa avuksi fööni. Asiakkaalla ei sitä ollut, joten lainasin sen hänen naapuriltaan. Lopulta homma tuli valmiiksi.

Tein illalla lihamakaronilaatikkoa ja pyykitkin tuli pestyä. Tarkastin pojan sähköpostin ja siellä olikin vastaus toiseen työhakuun. Vastasin siihen pojan sanelun mukaan: kiitos yhteydenotosta, mutta minulla on jo työpaikka jne. Taitaa tosiaankin olla pula kuljetusalan työntekijöistä kuten uutisissa viikolla kerrottiin. Kaksi hakemusta ja molemmista yhteydenotto, se on hyvä saldo.

Huomenna olisi pihakirppistapahtuma, johon olen ilmoittautunut. Ei innosta yhtään: toivon huomiselle vesisadetta ;-) No, katsotaan mitä huominen tuo tullessaan.

Päivän onnistumiset:

1. Mukava ja puhelias asiakas tänään

2. Pojalla hyvä työkeikka

3. Hyvää ruokaa valmiina