Aamu meni ihan OK. Olin Ruotulassa ja tein hommat tavalliseen tapaan. Perheen isä poikkesi syömässä ja vaihdoimme muutaman sanan.

Seuraavassa kohteessa oli täsmällisesti sovittuun aikaan eli klo 14.00. Olin vaan väärässä paikassa. Minulla on kaksi kohdetta Kaukajärvellä ja nyt sekotin ne. Asiakasta nauratti ja minua myös. Tapaamme vasta ensi viikolla uudelleen. Sitten lähdin kauhealla kiirellä avainta kotoa hakemaan. Oikean asiakkaan luona olin puolisen tuntia myöhässä, mutta se ei haitannut. Hommat ihan OK ja sitten joimme porukalla hyvät kahvit.

Kotimatkalla poikkesin tyttäreni luona kahvilla. Tytär oli lähdössä lentopalloreeneihin. Ihan mukavat jutustelut meilläkin oli. Kotona tulostelin kaikille loppuviikon asiakkaille laskut. Facebookki tuli luettua myös.

Päivän onnistumiset:

1. Oma tietokone toimi taas hyvin

2. Nordeassa taas hyvää palvelua

3. Huomenna saan nukkua ainakin yhdeksään asti