Aamulla kissa herätteli minua puolenpäivän aikaan. Tuli sängylle ja kiersi minua naukuen. Olipa mukava herätä kun sai heti silitellä kissaa.

Laitoin teetä valmiiksi ja tein aamupalaksi hyvät leivät. Sitten katselin kissan kanssa eilisen Sydämen asialla ohjelman. Päivä kului kumman helposti, vaikka en tehnyt juuri mitään.

Tytär soitti ja kysyi tulisinko katsomaan heidän joukkueen peliä. Kysyi veljeään myös mukaan. Poika ei lähtenyt matkaan, mutta minä olin Kaukajärven vaparilla klo 16.00. Tyttäreni joukkue voitti pelin!

Pelin jälkeen kävin tyttäreni kanssa Lidlissä ostoksilla. Tytär osti taas jättiannoksen raejuustoa ja maitorahkaa. Minä ostin perunoita, lihaa ja jauheliha-annoksen josta saa valmiin kastikkeen. Kauppareissun jälkeen joimme hyvät kahvit tyttäreni luona laskiaispullien kera.

Päivän onnistumiset:

1. Saunottu on

2. Mukavat jutustelut tyttäreni kanssa

3. Pyykit nyt koneessa ja kohta kuivumassa