Matkasin aamulla Ikuriin. Siellä oli perheen isäntä ja kissat paikalla. Päivällä tuli Iltalehden toimittaja ja valokuvaaja paikalle. Haastattelivat ja kuvasivat asiakasta. Minustakin muutama kuva, mutta luultavasti ne eivät tule lehteen. Perheen kissanpentu oli oikea linssilude: pyrki kaikkiin kuviin. Taas juotiin hyvät kahvit mukavan keskustelun kera.

Hain Elisan myymälästä datasähkösovittimen ja sain sen hintaan 49,50 €. Asentajan piti soittaa tänään, mutta soittoa ei kuulunut. Nyt on ainakin pelit jä vehkeet valmiina hänen käyntiään odottaessa.

Käväisin kotona ja söin nuudeleita. Tytär toivoi että olisimme käyneet yhdessä Ikeassa. En ehtinyt, mutta annoin autoni tyttären käyttöön. Hän vei minut Pyynikille, kävi Ikeassa ja haki minut illalla työmaaltani. Minä puolestani vein tyttäreni kuntosalille ja matkasin sitten kotiin. Kotona olin vasta klo 21.00.

Niin, sain tänään soiton että olin voittanut ilmaiset kuntosalikäynnit viikoksi. Sovin ekan tapaamisen ensi maanantaiksi. Luulen että "voittaminen" on myyntijuttu. Luultavasti kaikki osallistujat "voittavat". Yrittävät siten myydä jäsenyyttä.

Hartiat ja niska on jumissa. Jo kolme päivää on ollut päänsärkyä. Tänään vetäisin oikein kunnon taukojumpan Pyynikillä. Groovesta tuli menomusaa ja onhan minulla kokemusta taukojumpasta: entisessä työpaikassa olin taukojumpanohjaaja. Sätkyttelin käsiä kuin räsynukke, mutta kyllä alkoi veri kiertämään hartioissa. Onneksi kukaan ei nähnyt esitystäni ;-)

Päivän onnistumiset:

1. Viihdepakettia varten kaikki vermeet valmiina

2. Kuntosalille mars, mars

3. Postilaatikossa ei ollut yhtään laskua