Päivällä olin Lukonmäessä vakiasiakkaalla. Keittiön pöydällä odotteli Talouselämä-lehti ja siinähän oli juttu minusta. Asiakas kehui ja antoi luvan ottaa lehden. En ottanut lehteä koska se on luvattu postittaa minulle.

Kohti Kaukajärveä, mutta "ruokatauko" Lukonmäen Siwassa. Ostin karjalanpiirakan ja Danion. Lähtihän se pikkunälkä. Toisen asiakkaan luona olin etuajassa.

Ensin pesin pesuhuonetta ja sitten poistin vesihanoista vesikiveä. Lopuksi vain pölyjenpyyhintää. Asiakkaan kanssa oli hyvät keskustelut. Hän on toiminut yrittäjänä todella kauan ja osasi opastaa minua. Halusi maksaa laskun tänään: laitoin illalla tekstarilla viitenumeron tiedoksi.

Valokuvaaja tuli kuuden maissa. Oikein mukava mies ja hän kuvasi nopeasti. Halusi ottaa kuvan minusta ja balalaikasta ;-) Kun valokuvaaja oli lähdössä, niin hän kumautti päänsä olohuoneen ovenkarmissa olevaan tankoon. Onneksi mies ei pyörtynyt.

1297888136_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Illalla soitti naapurin rouva ja kysyi pääsisikö meille suihkuun. Oma kylppäri oli remontissa... Tottakai lupasin että saa tulla, hän on se suuri hiirestäjä. Joimme vielä illalla yhdessä teetä ja nautimme rouvan tuomaa mustikkapiirakkaa.

Tytär soitti illalla. Kerroin hänelle että olen ilmoittanut meidät molemmat Varman teemailtaan hotelli Ilvekseen. Tilaisuus on vasta maaliskuulla.

Päivän onnistumiset:

1. Poika soitti ja varmisti että on tulossa perjantaina lomille

2. Mukava teehetki naapurin kanssa

3. Lämmitetty uuni hohkaa kuumaa