Onneksi huomenna alkaa arki ja sairastelut saavat jäädä. Tänään olen ollut oikein kiukkuinen ja poikaparka on saanut kokea purkaukseni. Pyytelin jo illalla kyllä anteeksi huutojani ;-)

Pesin kaikki petivaatteeni patjansuojusta myöden. Räkäisen tyynyn heitin roskiin: onneksi minulla on varatyyny. Nyt sängyssä on puhtaat petivaatteet ja kuumehikoilut on pesty pois.

Poika kävi lähikaupassa ja haki samalla minulle pitsan. Pitsa ei maistunut. Nyt on koko ajan nälkä, mutta mikään ei maistu. Ehkäpä olen hieman laihtunut sairasloman aikana?

Illalla vein pojan linja-autoasemalle. Melkein heti meinasin ajaa kolarin. Huoltoaseman pihasta kurvasi auto eteeni tosi törkeästi. Paniikkijarrutus pelasti tilanteen. Pauhasin pojalle tätä ainaista kiirettä kun ajetaan lomakuljetuksiin. Poika soitti illalla ja toivotteli hyvää yötä. Minä siinä sitten pyytelin anteeksi huutojani. Toivottiin että seuraavalla lomalla olemme molemmat paremmalla tuulella.

Päivän onnistumiset:

1. Kuumepyykit on pesty

2. Onneksi vältin kolarin

3. Uuni on lämmitetty ja kissan kanssa leikitty