Nukuin yhteentoista asti: tänään oli vain kahden tunnin työpäivä klo 14.00-16.00. Olin vielä yöpuvussa kun ex-poikakaverini ajoi pihaan. Joimme kahvit yhdessä ja juttelimme kuulumisia. Miehellä oli ollut rankkaa: työpaikan menetys, masennus ja vaikeuksia raha-asioissa. Nyt kaikki oli paremmin ja hän oli työhakumatkalla. Lupasi tuoda minulle puita myöhemmin. Lupasin auttaa siinä missä kykenen.

Työmaalla oli perheen mummo ja koira vastassa. Join mummon kanssa kahvit ja tarjolla oli hyviä itseleivottuja korvapuusteja. Taas oli hyvät keskustelut ;-)

Kävin varaamassa elokuvaliput Plevnassa. Ja sitten kotia kohti. Soitin tyttärelle ja vaihdoimme kuulumisia. Pojalta tuli viestiä: tallenna se ja se ohjelma. Vastasin että kohta loppuu digiboxista tila. Jotain on poistettava.

Kotimatkalla kävin lähikaupassa ja maksoin lahjatavaraliikkeeseen monivetorästini. Uusin lottoni samalla. Tapasin pihalla thaimaalaisen naapurini. Esittelin hänelle että ostin juuri thaimaalaista kanakeittoa (Saarioisten tuote). Rouva innostui ja kertoi että hän tekee sitä ja tuo minulle. Se ei ollut tarkoitukseni. Olen muutenkin "velassa" naapureille. Olen saanut heiltä sieniä, haukifilettä ja kuivattuja omenoita.

Illalla maksoin laskuja ja katsoin sähköpostini. Kaverini kanssa tuumattiin että syksyksi aiottu Lontoon reissu taitaa siirtyä kevääseen. Ehdotin kaverilleni (ja toiselle myös) että menisimme ensi viikolla syömään Coussiccaan. Siellä on 40 %:n ale.

Päivän onnistumiset:

1. Ex-poikakaveri ilmaantui

2. Mukavat kahvittelut kahteen kertaan

3. Sain nukkua pitkään