Minulla oli tänään tynkäpäivä: vain yksi työmaa ja sekin vain kolme tuntia. Perheen kissoista kaksi tuli minua tervehtimään, yksi tuppasi oikein syliin. Kolmas kissa tuli vain puolen metrin päähän, seuraavalla kerralla se varmaan tulee jo haistelemaan käsiäni.

Ajelin kotia kohti, mutta pysähdyin Lielahden Cittarille. Ovella oli musta ja iso neekerimies (neekeri ei ole minulle herjasana) keräämässä kolehtia Punaiselle Ristille. Hän sanoi kaikille lämpöisesti Hei, Hei! Annoin hänelle lähtiessäni kolme kolikkoa. Minua ei ole koskaan kumarrettu niin syvään kuin tänään ;-) Sain vielä kiitoksen ja hyvän viikonlopun toivotuksen.

Kotona söin Kelda-soppaa ja menin sitten päikkäreille. Tytär soitti juuri ennen herätystä. Sovimme että otin hänet kyytiin poikaa hakiessa. Haimme pojan linja-autoasemalta ja menimme kotiin ruokakaupan kautta.

Kotona keitimme kahvit ja söimme samalla jäätelöä. Poika sai samalla nauttia Billys pitsasta. Oli mukava kahvihetki ja halailimme puolin ja toisin. Poika sai ladata pyykkinsä koneeseen ja minä laitoin saunan lämpiämään. Tytär otti autoni lainaksi.

Päivän onnistumiset:

1. Uusi tilaus ensi viikolle, saan avaimen huomenna

2. Ihana kahvittelu lasteni kanssa, vielä jäätelön kera

3. Sauna teki terää