1280435380_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Tänään satoi illalla vettä. Ihanaa! Lämpötila laski kahteenkymmeneen asteeseen. Ukkonen jyrisi myös.

Aamulla sain soiton asiakkaalta. Kävin heillä kaksi kertaa ja nyt he miettivät uudestaan siivousta. Peruivat jatkot ja lupasivat olla yhteydessä jos tarvitsevat vielä siivousapua.

Melkein heti tuli tekstari ex-vakipaikastani. Kyselivät siivousta omaan kotiinsa ja lisäksi yksiöön joka olin ollut vesivahingon ajan miehen asuntona. Lupasin mennä molempiin.

Messukylässä minua odotti asiakas ja hänen kissansa. Minulle tarjottiin limskaa ja tuoremehua. Asiakkaan kanssa meni tovi kun juttelimme kissoista ja niiden tarvikkeista. Perheen mies rakensi verannalle laudoitusta.

Tampellan alueella olin vasta klo 16.00 jälkeen ja sainkin autoni ilmaiseen parkkiin. Poika soitti kun olin siivoamassa. Pojalla oli hyviä uutisia: olivat tänään juosseet helteessä Cooperin testin. Pojan tulos 2400 metriä (hyvä saavutus). Lisäksi poika oli kunnostautunut ammunnoissa: polvelta-ammunnassa viisi napakymppiä. Joukkueen paras tulos! Poika on tulossa lomille ensi vikon perjantaina.

Päivän onnistumiset:

1. Sain nukkua pitkään

2. Hommia tulee ja menee, onneksi tasaisesti

3. Poika pärjää hyvin armeijassa