Aamulla heräsin ihan hiessä. Yllättävän hyvin olin kyllä nukkunut ja unetkin olivat mukavia. Laitoin aamupalaa ja menin suihkuun. Poika oli herännyt jo neljän maissa kuumuuteen ja meni minun jälkeeni suihkuun. Söimme yhdessä aamiaista.

Lähdin Messukylään vakiasiakkaan luokse ja kissathan siellä olivat vastassa. Vastassa oli myös pullo energiajuomaa. Olin joskus unohtanut oman pulloni heille (pullossa oli varmaan vaan vettä) ja nyt halusivat korvata minulle juoman. No, kyllä tällä helteellä juoma kelpaa. Poikkesin Munkkimiehiin syömään ennen seuraavaa kohdetta.

Tiiliruukinkadun kohteessa ei ollut ketään kotona. Hommat sujui ihan OK. Ennen kolmatta kohdetta kävin kahvilla Amurin Helmessä. Kolmannessa kohteessa Lapinniemessä oli vastassa mukava rouva. Heti kysyi että keittäisikö hän kahvia? Toppuuttelin ja aloin ottamaan esille ikkunanpesuvehkeitä. Sitten tuli tenkkapoo: parvekelasi ei auennut. Ei vaikka mitä olisi tehnyt. Sovittiin että rouva soittaa huoltomiehelle ja sovimme uuden tapaamisajan ensi viikolle.

Kun yllättäen olikin vapaata, niin katselin kotona elokuvan Seitsemän elämää. Nenäliinoja kului elokuvaa katsoessa ja olin koko illan aika mietteliäs. No, sain sentään tehtyä ison padallisen lihamakaronilaatikkoa ;-)

Illalla tarkistin sähköpostini. Siellä oli vastaus eiliseen kissakyselyyni. Tampereella olisi tarjolla 4-vuotias kolli. Kuvien perusteella se on pitkäkarvainen ja se vähän mättää. En ole vielä sopinut tapaamista, laitoin emailista kopion tyttärelle.

Niin, sain myös emailia ex-treffikaverilta. Kyseli kuulumisia jne. Tärkein viesti oli varmaan se että hän on löytänyt uuden kumppanin. Kyseli sitten mitäs minun miesrintamalle kuuluu. Yhtä tyhjää vaan, vastasin.

Päivän onnistumiset:

1. Suhteellisen hyvä työpäivä

2. Ajatuksia herättävä elokuva katsottu

3. SaltBalans Super toimii