Heräsin aamulla rytmihäiriöön. Herättyäni se loppui vartin päästä. En kyllä tiedä kauanko se oikeasti kesti? Näin yöllä pahoja painajaisia.

Poika oli menossa nukkumaan kun minä heräsin. Kerroin rytmihäiriöstä ja poika sen huomasikin kun sydämeni syke pompotteli kaulallani. Poika varmaan luuli että kuolen nyt: hän sanoi minulle että rakastaa minua. Ihana juttu! Tietysti minä rakastan lapsiani ja he minua. Niin harvoin vaan tulee se sanottua.

Eka työkohde oli Peltolammilla. Neljä tuntia ja sain vaikka mitä aikaiseksi. Lasku jäi pöydälle. Sitten Tiiliruukinkadulle: ketään ei ollut kotona ja sain syödä Hesestä ostamani eväät rauhassa. Työ sujui kuin leikki. Sitten Messukylään.

Perheen kissoille oli laitettu punkkipannat, mutta ne eivät olleet moksiskaan. Tapasin asiakkaani ennen lähtöäni. Hän ihaili uutta autoani. Juttelimme niitä näitä yli vartin verran.

Kävin kotona ja join teetä. Sitten lähdin ostoksille Tokmannille. Ostin autonhuoltotarvikkeita, siivousaineita ja sytytyspaloja.

Huomenna olen menossa Toijalaan raivauskohteeseen. Töiden jälkeen poikkean kaverillani kahvilla. Kovaa ruuhkaa on ennustettu huomiseksi, toivottavasti vältän ruuhkat.

Päivän onnistumiset:

1. Kesähääkutsu postilaatikossa

2. Hyvä olo kun rytmihäiriö loppui

3. Lämmitti tuo pojan tunnustus