Heräsin aamulla aikaisin ja varmistelin että poika ehtii koululle. Hän oli kyydinnyt koululuokkaa Terälahteen. Reissu oli ollut osa näyttökokeesta. Muihin kokeisiin ei sitten tänään ehtinytkään. Huomenna tarkoitus mennä uusimaan kokeita. Toivottavasti onnistuu! Tytär oli nähnyt veljensä bussin ratissa Nekalassa ja kyyti oli näyttänyt hyvältä.

Minä olin Ruotulassa normihommissa, kaikki OK. Sitten Tiiliruukinkadulle. Ihmettelin kun eteisessä oli tavallista enemmän tavaraa ja muutenkin huusholli on normaalia sekaisempi. Perheen isä tuli kotiin ja ihmetteli kun olin paikalla. Kysyi jo eilen uutta aikataulutusta tekstarilla, vastasin. Hän oli lukenut viestin huolimattomasti ;-) Olipa nyt hauska nähdä huusholli normaalitilassa. Tekevät aina pikaraivauksen ennen tuloani.

Soitin pankkiin ja pyysin aikaa "asuntolainan" pyyntiin. Virkailija sanoi että täällähän on minulle myönnetty vuonna 2008 10.000 euroa ja se on vielä voimassa. Tapaan virkailijan torstaina ja katsotaan sitten mitä saamme sovittua.

Olin illalla saunassa ja sehän taas virkisti. Huomenna on vain viiden tunnin työpäivä. Tänään oli töitä kahdeksan tuntia. Viimeisessä kohteessa laitoin roskiin valokuvien negatiiveja kolme tuntia.

Päivän onnistumiset:

1. Sain sovittua kaksi uutta käyntiä raivauskohteeseen

2. Pojalla oli ollut hyvä päivä

3. Taas tulosteltu laskuja asiakkaille