Tyttäreltä tuli tänään viestiä Facebookin kautta Malesiasta. Reissu on mennyt hyvin ja heidän ryhmäänsä kuulemma kuvataan jatkuvasti. Varsinkin uimarannalla, koska he ovat niin valkoihoisia. Tytär on ostanut minulle ja veljelleen tuliaisia, kuulemma liiankin hienoja. Niitä odotellaan! Pyysi sukulaisten ja kavereidensa osoitteita (oli unohtanut ottaa matkaan) ja minä lähetin ne.

Minä olin päivällä Hervannassa vakiasiakkaan luona. Sain häneltä lahjaksi kaksi pakettia Omo-pesujauhetta. Kiitin ja ilmoitin hinnankorotuksesta.

Toinen työkohde oli Pyynikillä. Siellä oli yllätysjuhlat menneet hyvin. Päivänsankari kirosi minua huumorilla "saatanan salaliittolaiseksi". Tänään puhdistin heidän kristallikruununsa. Hommaan kului aikaa yli tunti. Tein muut siivoukset ja pääsin kotimatkalle klo 19.00.

Pojan kanssa syötiin illalla eilistä makkarasoppaa. Pojalla oli ollut hyvä päivä. Koulussa tosin bussilla ajelussa oli tullut muutama huomiointivirhe. No, harjoitus tekee mestarin.

Päivän onnistumiset:

1. Pyykit on pesty ja ovat kuivumassa

2. Lähetin asiakkaalle "tarjouksen" koska perjantaina on vapaata aikaa

3. Tyttärellä sujuu lomamatka hyvin, eikä iho ole palanut