Heräsin aamulla tekstariin: yhdistyksemme tilintarkastaja ilmoitti olevansa flunssassa eikä pääsisi kevätkokoukseen. Niinpä minä hain häneltä yhdistyksen tilipaperit matkalla kokoukseen. Samalla reissulla ostin kissanhiekkaa jättisäkin.

Kokous oli hyvä, vaikka paikalla oli vain kourallinen ihmisiä. Virallinen osuus ja sitten vapaata rupattelua. Taisin saada uuden asiakkaan myös. Kaverini tuli kaupunkiin ja kokouksen jälkeen shoppailimme Anttilassa. Minä ostin vain ruokia ja siskolle lahjaksi kukan. Huomenna olen menossa Ylöjärvelle hänen synttäreille.

Yritin saada poikaa vierailemaan kaverillani, mutta ei poika suostunut. Sitä kaverin tietokonetta ei ole vieläkään tutkittu ja se kaipaa päivityksiä. Sain melkein riidan aikaiseksi pojan kanssa. Minä tyhmä! Poika lupasi mennä arki-iltana konetta katsomaan: viikonloppu on rauhoitettu omalle olemiselle. Ihan viisas päätös.

Facebookissa on taas uusia kavereita. Tai vanhoja kavereitahan he ovat. Minulla ei ole ollenkaan tavoite saada sinne satamäärin "kavereita", vaan kaivaa niitä vanhoja tuttavuuksia esille. Tänään oli joko Hesarissa tai Aamulehdessä hyvä juttu Facebookista ja juuri siitä kuinka ihmiset väkisin kasvattavat kaverilaumaansa. 

Päivän onnistumiset:

1. Sain Aamulehden ristikon täyteen ja lähetän sen arvontaan

2. Sisko soitti ja pyysi synttäreille. Vaadin täytekakkua ;-)

3. Kaverin kanssa mukava kaupunkireissu