Poika herätti minut aamulla ja kertoi että oli oksentanut. Ei mennyt kouluun ja makaili koko päivän. Nyt illalla hänelle on noussut kuume (37,7) ja päätä särkee. Tytär oli oksennellet yöllä ja aamulla. Illalla oli kuumetta yli 39 astetta. Ehkä lapseni saivat ruokamyrkytyksen eilisellä pelireissulla?

Minulla on sitten ollut rytmihäiriö, joka ei ota loppuakseen ollenkaan. Se alkoi jo iltapäivällä ja jatkuu yhä. Mittasin illalla verenpaineeni ja se oli melkein normaali. Syke vaan on 147-150 ja pää on humiseva.  Olen hengitellyt paperipussiin, mutta se ei auta. Lisäksi olen etsinyt netistä tietoa ja se vasta oloa pahensi. Ei tee mieli lähteä yöllä päivystykseen. Jos minusta ei huomenna kuulu mitään, niin olen varmasti kuollut. No, toivottavasti kuuluu!

Ensimmäisen asiakkaan luona kaikki meni OK. Sitten poikkesin kaupassa hakemassa evästä ja silloin alkoi rytmihäiriö. Siitä huolimatta kohti seuraavaa asiakasta. Poikkesin vielä matkalla Pyynikin näkötornilla munkkikahvilla. Asiakas lähti saavuttuani asioilleen. Tein normisiivouksen ja tehopesun kylpyhuoneeseen sekä vessaan.

Illalla maksoin erääntyneet laskut, mutta alvia en voinut maksaa. Kirjanpitäjä ei ole vielä ilmoittanut joulukuun alvien summaa. Laitoin hänelle sähköpostilla kyselyn.

Aamulla sain soitella veroneuvojalle, patentti- ja rekisterihallitukseen sekä Ensimetriin. Tyttäreltä ollaan perimässä opintotukia takaisin, vaikka siihen ei ole syytä. Kelan mielestä hän on äänettömänä yhtiömiehenä saanut yritykseltäni rahaa. Asia korjataan todistukselle ja lisäselvityksellä. Varmaan tämä aamusoittelu stressasi minua. Niskat ja hartiat on ihan jumissa, ehkä sekin voi rasittaa sydäntä?

Päivän onnistumiset:

1. Korkeasta sykkeestä huolimatta aika normaali olo

2. Uusi asiakastilaus ensi viikolle

3. Uskon että aamulla olen ihan kunnossa