Poika vetkutteli aamulla töihinlähtöä ja minulla meinasi mennä hermo. Ei sitten mennyt ja poika sai minulta kyydin työharjoittelupaikkaansa. Minä matkasin Ruotulaan vakiasiakkaan luokse. Sieltä Linnainmaan Prisman kautta Olkahisiin. Siellä odotti kaksi kivaa kissaa minua. Juttelin niiden kanssa mutta en ymmärtänyt ihan kaikkea mitä ne puhelivat.

Kotona söin lihapiirakan teen kera ja sitten kiirehdin Hyötykasviyhdistyksen alajaoston perustamiskokoukseen. Paikalla oli reilut 20 ihmistä. Kokous oli hyvä ja saimmehan sen alajaoston perustettua. Liityin yhdistykseen ja sain itselleni tuoteluettelon. Kotimatkalla hain tyttären luota hänellä lainassa olleen bussikorttini. Tytär ei ollut kotona.

Huomenna olen menossa koulutustilaisuuteen Suomalaiselle klubille. Tilaisuuden jälkeen on yksi asiakaskäynti.

Tänään hain lisää Facebook kavereita. Tulostelin laskuja ja nyt olen menossa saunaan. Olen likainen ja haiseva kuin maantiekiertäjä.

Päivän onnistumiset:

1. Päivän aikataulu piti kutinsa

2. Hyvä kokous illalla

3. Poika oli viihtynyt työharjoittelussa